Ко́нкурс (лат. concursus) — змагання, яке дає змогу виявити найгідніших із його учасників або найкраще з того, що надіслане на огляд. Також конкурс — відбір претендентів на заміщення деяких посад. Вікіпедія

В Україні та світі щорічно проходить велика кількість різноманітних конкурсів. Серед них вокальні конкурси, літературні конкурси, художні конкурси, кіноконкурси, фотоконкурси, хореографічні конкурси, конкурси відеореклами та багато інших. Бувають конкурси для дітей, для дорослих, конкурси без вікових обмежень для учасників, конкурси для дівчат, для хлопців, для пар і колективів. За географічними масштабами виділяють місцеві, обласні, регіональні, всеукраїнські та міжнародні конкурси.

Конкурси можуть мати комерційний і соціальний характер. Якщо конкурс організовується як соціальний захід, то він направлений, в першу чергу, на популяризацію творчого потенціалу учасників, на залучення дітей і молоді до культурно-мистецьких процесів, до розширення культурно-мистецького світогляду і т.д.

На прикладі фотоконкурсу розглянемо, як учаснику підготуватися до участі в конкурсі, чи потрібно і як часто брати участь в конкурсах, і на що звернути увагу компаніям-організаторам конкурсів.

Для професійних фотографів і фотолюбителів – початківців дуже важливо постійно брати участь у фотоконкурсах. Фотоконкурс – це прекрасна мотивація для самовдосконалення і розвитку. Будь-яка участь у фотоконкурсі, незалежно від результатів, сприяє професійному росту фотографа.

Must have для фотографа, який хоче взяти участь у фотоконкурсі:

1. Визначте рівень своїх робіт: вступіть у спілку фотографів і починайте викладати свої роботи для того, щоб отримати коментарі й оцінки колег, мати можливість «не зупинятися» в одному жанрі, аналізувати свої роботи, а отже – професійно рости;

2. Оберіть фотоконкурс для участі. Звертайте увагу на престижність фотоконкурсу, на рівень команди суддів, перегляньте роботи з шорт – листа попередніх конкурсів, проаналізуйте рівень робіт переможців попередніх конкурсів, зверніть увагу на специфіку і стилістику конкурсу. Віддавайте перевагу фотоконкурсам, пов’язаним з медійними чи фототехнічними брендами;

3. Вивчіть роботи переможців конкурсів попередніх років, щоб зрозуміти, роботи якого рівня слід подавати на конкурс;

4. Відберіть свої фотографії для участі у фотоконкурсі: не залучайте до вибору колег, сторонніх радників, рідних і близьких; відбір власної роботи – це відповідальний самостійний процес, ваша енергетика і ваше світовідчуття. На конкурсах віддають перевагу серійним знімкам, об’єднаним загальною ідеєю, а не поодиноким фотографіям. Тому, якщо умови конкурсу передбачають участь серійних знімків — відправляйте серію.

5. Не витрачайте час на участь у великій кількості конкурсів, краще скласти список найпрестижніших з них і зосередитись на власній ефективності. Оптимальним ритмом деякі досвідчені фотографи вважають щомісячну подачу робіт на конкурс.

Якщо ви – компанія-організатор і хочете організувати сучасний повномасштабний фотоконкурс, то перед початком планування і розробкою стратегії проведення конкурсу, знайдіть спонсорів, організуйте сайт для вивантаження фотографій, підберіть членів журі, продумайте, як провести онлайн-голосування, нагородити переможців конкурсу і влаштувати прес – реліз за підсумками.

Якщо Вам потрібно безкоштовно проафішувати конкурс або підібрати для себе конкурс за певним напрямом і місцем проведення, – портал Знання для добра – це зручний інструмент, який надасть можливість легко і швидко це зробити.

ZDD – це Ваш безкоштовний портал для додавання, афішування та сортування конкурсів.