Воркшоп – це колективний метод навчання практичним навичкам, орієнтований на активну участь кожного учасника. Воркшоп – це синтез теорії з практикою:  теорія подається фоново і паралельно відпрацьовується на практиці.

Воркшопи розраховані на новачків і на досвідчених спеціалістів, але в будь-якому випадку результат кожного учасника залежить від міри його особистого залучення в процес і погодженої командної роботи всіх учасників.

Воркшопи прийшли до нас із західних країн і поступово набирають популярності в нашій країні. На практиці часто плутають воркшоп з семінаром, тренінгом і майстер-класом. Спробуємо виділити схоже і відмінне між цими формами групового навчання.

Отже, семінар передбачає наявність викладача, який пояснює теоретичний матеріал, і учасників семінару, які слухають цей матеріал, а потім обговорюють його. Основна мета семінару – закріпити шляхом дискутування теоретичний матеріал, розібратися у технічних складностях, якщо такі виникають, дати учасникам готові відповіді на часті питання даної в семінарі темі.

Майстер – клас – це загальне спілкування зі спеціалістом якоїсь галузі, наприклад образотворчого мистецтва, фотографії, візажу. Організатори майстер-класу не прагнуть передати максимум теоретичних і практичних знань, вони більше направлені на вдосконалення професійних навичок і умінь, тому вимагають від учасників базових знань.

Тренінги – це практичне відпрацювання навичок. Тренінги однаково корисні новачкам і досвідченим спеціалістам. Відвідати тренінг варто тому, хто хоче вивчити ази якоїсь спеціальності чи розширити свої знання в конкретному питанні. Учасникам тренінгів надаються готові техніки, наприклад, як працювати з запереченнями при веденні ділових переговорів.

Воркшоп – це робоча зустріч, на якій кожен учасник може реалізувати свої здібності під курівництвом досвідченого наставника. Це своєрідне дослідження певної проблеми. Учасники воркшопу мають можливість самостійно знайти оптимальне розв’язання проблеми, поглянути на неї з різних ракурсів.

Успішне проведення воркшопу відбувається в декілька етапів:

1. Вибір теми воркшопу;

2. Визначення основної мети воркшопу;

3. Визначення тривалості воркшопу;

4. Вибір локації, в якій будуть проводити воркшоп;

5. Підбір візуального ряду: відео, плакати, слайд – шоу;

6. Визначення аудиторії, на яку направлений воркшоп;

7. Підбір наставника – ведучого, який проведе воркшоп;

8. Підготовка деталізованого плану воркшопу.

Якщо Вам потрібно безкоштовно проафішувати воркшоп або підібрати для себе воркшоп за певним напрямом і місцем проведення, – портал Знання для добра – це зручний інструмент, який надасть можливість легко і швидко це зробити.

ZDD – це Ваш безкоштовний портал для додавання, афішування та сортування воркшопів.