Дизайн і маркетинг — рушійна сила цифрових продуктів

Коли ми говоримо про розробку цифрових продуктів, дизайн і маркетинг зазвичай рухаються своїми шляхами. У кожного з них свої задачі:

👨 Дизайнер: «Треба подумати, як зробити інтерфейс гарним та зручним для користувачів»

👩 Маркетолог: «Треба подумати, як привернути користувачів та які стратегії використати для запуску продукту на ринок»

Але на практиці виявляється, що ймовірність успіху цифрового продукту значно підвищується, якщо маркетолог та UX-дизайнер працюють разом із самого початку. Їхня кооперація допомагає застосувати правильну бренд-стратегію та комунікаційну платформу. Також разом їм простіше знаходити та зосереджуватись на емоціях, відповідних до обраної групи цільових споживачів, а отже, кінцевий продукт знаходить свою аудиторію швидше.

Чому взаємодія між дизайнером та маркетологом така важлива, будемо розбирати 17 грудня в ITEAHub.
——————————
👉 В ПРОГРАМІ ІВЕНТУ:
🔸 Розбираємо роль маркетингу в дизайні продукту
🔸 Визначаємо що таке бренд-архітектура та чому не варто забувати про неї в інтерфейсі
🔸 Вчимося інтегрувати емоції в інтерфейс
🔸 Знайомимося з маркетинговими інструментами і прийомами для проектування інтерфейсів
——————————
Спікер:
🙋‍♀ ОЛЕНА ЗАНІЧКОВСЬКА — співзасновниця Digital Product Design Firm The Gradient, PhD. В IT більше 15-ти років. Має досвід керування за напрямком Digital в компанії ELEKS. Є досвід роботи на посаді директора з розвитку бізнесу компанії Perfectial.
——————————
📅 ДЕ, КОЛИ, СКІЛЬКИ?
Де: ITEAHub (м. Львів, вул. Героїв УПА, 80)
Коли: 17 грудня
Час: 19:00

Тривалість: 90 хв. з кавоперервою
Початок реєстрації: 18:30
——————————
🎫 КВИТКИ: https://desmark.ticketforevent.com
Ранні пташки — 250 грн.
Пізні сови — 300 грн.