We are collins рве ринок цифрової айдентики. Nike, Twitch, Airbnb, Ford та ще кілька десятків найвідоміших брендів визнали їхню майстерність у створенні крутого обличчя брендів у цифровому світі.

Настав час поспілкуватися з ними, щоб дізнатися:
— як вони дійшли до такого життя;
— у чому різниця підходів цифрової та аналогової айдентики;
— з чого складається процес створення;
— як знаходити гігантів індустрій та працювати з ними.

За традицією, кожен з вас зможе долучитися до розмови, поставити запитання, прокоментувати відповіді.

Мова бесіди: англійська


George Lavender — графічний дизайнер і арт директор із штату Лос-Анджелес, директор з дизайну в COLLINS. Його роботи були виставлені в лондонському Музеї дизайну та отримали кілька нагород, зокрема: Ad Age A-List, D&AD Wood Pencil, Webby Awards, Type Directors Club.

Також ви можете додати подію в Google календар.