Головоломка. Емоційна компетентність

Діти прагнуть зайняти певні позиції в системі відносин класу. На емоційний стан все більше впливають відносини з однокласниками, а не тільки успіхи в навчальному процесі і взаємини з учителями.

Дитина вже самостійно вибирає друзів, починає розуміти і інтерпретувати емоції інших людей, усвідомлювати себе і свою позицію серед однолітків, порівнювати те, що робить вона, з тим, що роблять інші. Оцінка, схвалення, визнання з боку інших стає особливо значущим, починає впливати на самооцінку. У дітей може бути страх зробити щось не так, викликати негативну оцінку.

У цьому віці дуже важливо закласти основи емоційної компетентності. Це допоможе легше подолати наступний складний віковий етап, стане основою розвиненого емоційного інтелекту в майбутньому.

Здатність регулювати свій настрій і безпечно виражати почуття дозволяє дитині краще вчитися, мати друзів, отримувати задоволення від спілкування і вирішувати свої вікові завдання.

Щотижня проводяться тренінг-гри для тинейджерів (допустимий вік від 8 до 14 років).

Запрошуються дівчата і хлопчики! Батьки, якщо ви вважаєте, що вашій дитині потрібно врівноважити самооцінку (зокрема підняти самооцінку), зателефонуйте прямо зараз і запишіться на психологічний курс. Тут діти знайомляться, спілкуються, вчаться довіряти навколишнього світу, промовляють свої почуття. Це дає можливість дітям навчитися довірі, прийняття іншої людини, краще зрозуміти мотиви своєї і чужої поведінки.

Запис на тренінг або консультацію: (067) 966-69-96