Програма курсу складається з практичних і теоретичних занять.

У програмі:

  1.  Ми розглянемо, хто такий SMM-спеціаліст і SMM-менеджер, чим відрізняються ці професії;
  2.  Ви дізнаєтесь про популярність соціальних мереж для бізнесу, а також як обрати ту, що принесе найвищий результат;
  3.  Для чого бізнесу вести соціальні мережі і як вибрати саме вашу цільову аудиторію;
  4.  Ви навчитеся реєструвати свою кампанію у соціальних мережах і правильно оформляти сторінку;
  5.  Для чого на сайті ставлять кнопки соціальних мереж;
  6. Безкоштовні методи просування;
  7. Платні методи просування;
  8. Сервіси, які автоматизують і пришвидшують роботу спеціаліста;
  9.  і багато-багато практики на реальних проектах вашого бізнесу чи бізнесу, який вам довірять;
  10. Можливе подальше працевлаштування студентам, які показали високі результати, а також поради, як знайти роботу молодому SMM-спеціалісту.

Пройшовши курс, ви навчитеся майстерно володіти навиками професії SMM та самостійно просувати бізнес у соціальних мережax.

Тривалість курсу: 17 занять (40,0 год) по 3,0 год.

2 рази на тиждень у вівторок та четвер.