У вашому оточенні є люди, з ким у вас тісні та дружні стосунки, якими ви дорожите. Є просто знайомі, до яких ви нейтрально ставитеся. Є ті, з ким ви підтримуєте стосунки в корисливих цілях. А є й такі, від кого ви намагаєтеся триматися якомога далі. Схожі відносини у кожного з нас вибудовуються з сервісами: якісь ми любимо і не готові з ними розлучатися, а іншими нас не змусити користуватися. Якщо розкласти ці відносини на складові, можна виявити закономірності та зрозуміти, як ці відносини розвивати.

Для цього існує сервісна модель. Вона описує, на чому будуються відносини між сервісом і клієнтами, як вони приносять один одному користь.

При створенні або розвитку сервісу продуктові команди часто турбують питання:

  • яку цінність сервіс надає користувачам і як саме?
  • як зрозуміти, що важливо для користувачів, а що ні?
  • чому користувачі не проявляють бажану поведінку і як формувати звички?
  • через що деякі користувачі йдуть, а інші залишаються надовго?
  • як вибудувати довгострокові відносини з клієнтами?

На воркшоп ми подивимося на сервіси як на систему відносин і спробуємо їх змоделювати.

Що будемо робити:

  • розглянемо типи сервісів і їх відмінності;
  • розглянемо модель, яка описує, як влаштований сервіс і як надається цінність користувачам;
  • розглянемо приклади сервісних моделей популярних сервісів;
  • навчимося описувати сервісну модель для існуючих сервісів;
  • розглянемо поведінкову модель професора Стенфордського університету B. J. Fogg, і як можна її застосовувати для побудови довгострокових відносин з користувачами.

Для кого цей воркшоп:

  • для продуктових менеджерів і підприємців;
  • для продуктових дизайнерів;
  • для маркетологів і комунікаційних стратегів.

Тривалість: 5 годин


Родіон Сорокін — сервіс-дизайнер, партнер DOT_DOT, автор журналу Humanized design.