Мета курсової підготовки донести практичну користь, етапи та послідовність створення, етапи та послідовність просування, складові бренду, отримати технічні рекомендації та практичні завдання щодо створення свого бренду

  • Модуль № 1. ПРАКТИЧНИЙ БРЕНДІНГ
  • Модуль № 2. РОЗРОБКА ЛОГОТИПУ – ПРАКТИЧНІ ПОРАДИ
  • Модуль № 3. РОЗРОБКА ЛОГОТИПУ – WorkSHOP
 
Якщо у вас є конкретні питання: – яким критеріям має відповідати логотип будівельної компанії? – як правильно прорекламувати ліки? – який колір обрати для лого салону краси? Приходьте – будемо творити разом!*У якості бонусу для, тих, хто захоче взяти участь у воркшопі – поради по неймінгу. Cлово, яке символізує бізнес, не менш важливе, ніж візуалізація ідеї!
 
Більш детальна інформація за телефоном (097) 848-97-39; (044) 406-74-29