Структура воркшопу:
– Вступ. Визначення цілей продуктових текстів і їх відмінностей від інших видів контенту.
– Розгляд підходу до продуктових текстів при первісній підготовці продукту і його екосистеми.
– Підходи до окремих типів завдань для райтера в існуючому продукті.
– Дотримання гайдлайну платформи. Створення гайдлайна, стилю і мови продукту.
– Зв’язка Дизайнер-ПМ-UX-райтер.
– Практична частина.
– Зворотній зв’язок, питання.
– Висновок.

Воркшоп допоможе вам:
– Освоїти підхід до завдань різного масштабу.
– Відчувати різницю між маркетинговими і продуктовими текстами.
– Вивчити основні відмінності платформ по частині текстів.
– Створювати зрозумілі тексти інтерфейсів без мішури.
– Приводити користувача до цінності продукту найкоротшим шляхом.
– Уникати зайвої для користувача інформації.
– Налагодити роботу з дизайнером і PO як письменник.
– Попрактикуватися в написанні текстів для вікон, помилок, реєстрації тощо.

Про спікера:
Богдан Гречановський — UX Writer / Writers Area Lead в MacPaw.
Пише тексти інтерфейсів вже 10 років, поєднуючи це з іншими ролями. Має досить великий досвід в суміжних та інших сферах, пов’язаних з розробкою, просуванням і підтримкою продуктів. На постійній основі працював в компаніях Software MacKiev, MacPaw (DevMate, Setapp).

Воркшоп буде корисний:
UX райтерам та тим, хто планує ними стати, Product Designers, Managers та Owners.

Вартість — 1900 грн (до 12 березня), 2700 (з 12 березня).
Купити квиток — https://www.apollo-design.center/events-all/event/microcopy-vchimosja-pisati-ux-teksti