Блок 1. Що таке діджитал та його екосистема (1 год)
– Український діджитал ринок і портрет аудиторії.
– Мобільний інтернет і динаміка його розвитку.
– Рекламний ринок і основні його показники.
– Види діджитал реклами і як вони розвиваються останні п’ять років.
 
 
Блок 2. Як ставити коректні цілі? (1,5 год)
– Як ставити цілі для медійних кампаній в інтернеті таким чином, щоб виконувати бізнес-завдання.
– Як вибирати потрібні метрики, як вони пов’язані з розміщенням, його типами, інструментами і форматами.
 
 
Блок 3. Як планувати медійну рекламу для досягнення цілей? (1,5 год)
– Як скласти план, щоб досягти поставлених цілей?
– Як вибирати сайти, додатки, формати, інструменти, системи оплати, системи розміщення?
– Як захистити себе від недобросовісного розміщення в діджитал?
 
 
Блок 4. Як оцінювати результати? (1 год)
– План зроблений, кампанія запущена – як тепер зрозуміти, що все добре (або погано)?
– Які метрики ключові і як саме оцінювати їх досягнення?