Після чергового сезону «Кремнієвої долини» так і хочеться покинути рідний опенспейс та зануритись в романтику стартаперської тусовки. Але як і розробка стартапу, робота дизайнера в ньому має багато підводних каменів. Серед них ексцентричні клієнти, елевейтор пітчі діскавері фази по скайпу та тонкощі співіснування з розробниками. Ключ до успіху лежить в ефективній комунікації та гнучкості в роботі й мисленні. В результаті отримуємо продукт, який приносить користь користувачам, прибуток команді та маленьку причину для гордості для дизайнера.

Говоритимемо про таке:

— Різниця роботи дизайнера в стартапі у порівнянні зі звичайними проєктами;
— Налагодження зв’язку з командою стартапу в реаліях аутсорсу;
— Психологічні портрети типових клієнтів-стартаперів;
— Типові факапи на початку, середині й кінці співпраці;
— Продаємо, робимо і тішимося Discovery фазою;
— Як закохати клієнта в юзер-тестінг і отримати доступ до аналітики;
— Створення власного стартапу в Україні і як дожити до перших користувачів.

Буде цікаво:

— Дизайнерам, які вже працюють або хочуть працювати над стартапами на аутсорсі;
— Дизайнерам, які стикалися з проблемними клієнтами, що не розуміють суть роботи й не дають можливості заглибитись в User experience;
— Людям, які мають бажання зробити щось своє;
— Всім, кому до душі слухати про чужі факапи.

Лектор:

Yuriy Haliuk — Lead UI/UX Designer & Competence manager в Cieden. Допоміг 3 стартапам вийти на новий раунд інвестицій, монетизації бізнесу та значному росту кількості користувачів. Працює над стартапами які ще тільки готують MVP або ж намагаються реанімувати чинну платформу. А також, Co-founder стартапу Chichi.
______________________________________________________

Вартість: 200 грн
Реєстрація на захід: http://bit.ly/33rv2FP
Локація (!): https://goo.gl/Xcrb2L
______________________________________________________

Підписуйтеся на наш Телеграм-канал, аби бути в курсі усіх подій. Лише анонси і нічого зайвого: https://t.me/projector_lviv 🔥