КРЕАТИВ У СТРАТЕГІЮ
Світлана Лобанова — creative director в Aimbulance. 8 років досвіду в рекламній індустрії: розробка та запуск комунікаційних стратегій, digital-продуктів для 50+ міжнародних компаній і локальний healthcare, non-profit, CPG, B2B брендів (Credit Agricole, UNICEF, Google, EBRD, Bosch, OLX та інші). Більше 30 нагород мінародних фестивалей, таких як Effie Awards, AdBlackSea та інші.
Юлія Чужа — strategy lead в Aimbulance. Працює з українськими та американськими клієнтами з інноваційних індустрій (IT, альтернативна енергетика, каннабідіол). Допомогає брендам створювати нові продукти чи виводити існуючі продукти на нові ринки.
Емоційна реклама працює краще в довгостроковій перспективі, але тут існує багато підводних каменів. Чи достатньо релевантна емоція аудиторії? Чи відповідає досвід людини в історії реклами? Як часто глядачі бачать рекламу? Знання про все це дозволить посилити комунікацію брендам.
Сучасним маркетологам варто припинити соромитись рекламувати продукт. Та головне, навчитись створювати стабільну присутність бренду в житті споживачів.
Поговоримо про:
— що таке емоційна реклама та чим вона відрізняється від раціональної;
— чому емоційна реклама краще працює в довгостроковій перспективі;
— які умови потрібні для емоційної реклами, яка буде працювати;
— чому емоційна реклама повинна бути частиною, а не основою комунікації бренду;
— як правильно підібрати емоцію для реклами;
— як бренди переходять у «креативний креатив» і чому цього не варто робити.
Буде цікаво: маркетологам, стратегам, бренд-менеджерам та всім, хто створює рекламу в різних її форматах.
Мова виступу: російська.
Notice: Object of class WP_Post could not be converted to int in /home/tart/zdd.com.ua/www/wp-content/themes/zdd/single-event.php on line 218