Nataliya Tachinskaya — арт-директорка та креативна директорка TALATACH.COM. Має 12 років досвіду роботи в рекламі на межі мистецтва. Член жюрі FWA та The Webby Awards, володарка нагород локальних та міжнародних фестивалей: Art Directors Club of Europe, The Webby Awards,Effie Awards Ukraine, Golden Hammer, European Design Awards, Ad Black Sea – International Festival of Creativity, WOW DONE AWARDS, ADC*UA, Kyiv International Advertising Festival KIAF КМФР, Ukrainian design: The very best of.

На воркшопі детально розглянемо, що таке інтерактивні проєкти у діджитал та як саме креатив у них покращує комунікацію зі споживачем.

Програма воркшопу:

Обговоримо особливості взаємодії і залучення користувачів в діджитал середовищі.

Розберемо основні прийоми, які використовують у креативних діджитал кампаніях на прикладі кращих світових кейсів:

1. Залучення.
2. Проектування взаємодії.
3. Інтерфейс як перешкода.
4. Диявол в деталях.
5. Пігулки для лояльності і інтересу користувача.
6. Кастомізація.
7. Контекст часу і місця.

Розглянемо топові ресурси і лідерів ринку діджитал.

В практичній частині воркшопу використаємо прийоми і принципи з теоретичного блоку: перетворимо класичні рекламні кампанії в ті, що залучають в стилі діджитал.

Тривалість воркшопу — 5 годин + перерва на обід.

Буде корисно:
— дизайнерам, арт-директорам, копірайтерам та іншим креаторам, щоб імплементувати знання про створення комплексних діджитал проектів в свою подальшу роботу;
— бренд-менеджерам та власникам бізнесів, які бажають надихнутися створенням креативних діджитал проектів і впровадити досвід в рекламну комунікацію своїх брендів.

Мова викладання: російська.