Програма
1. Організовуємо закупівлі
1.1. Які свіжі законодавчі зміни в сфері закупівель ураховувати
1.2. Якими документами та як оформляти рішення
1.3. Що потрібно для ефективної роботи в електронній системі закупівель
1.4. Як налагодити взаємодію уповноважених осіб, що відповідають за різні види закупівель
1.5. Як уповноваженій особі залучати до закупівель інших праціників замовника
2. Готуємо закупівлю
2.1. Що врахувати, коли визначаєте предмет закупівлі та оприлюднюєте про нього відомості
2.2. Як не допустити поділу предмета закупівлі
2.3. Як визначати очікувану вартість та її обгрунтовувати
2.4. Як зібрати актуальну інформацію перед закупівлею
3. Закуповуємо поза електронною системою
3.1. Для яких предметів закупівлі можна не застосовувати Закону
3.2. Як закупити на суму до 50 тисяч
3.3. Як придбавати товари у Прозорро Маркет:
• до 50 тисяч
• від 50 тисяч до встановлених порогів
3.4. У яких випадках можна не застосовувати електронної системи для закупівель на суму понад
50 тисяч
3.5. Які вимоги до оприлюднення інформації не можна порушувати
4. Проводимо спрощену закупівлю
4.1. Які вимоги до проведення спрощених закупівель дотримувати
4.2. Як правильно розрахувати строки, щоб вчасно закупити потрібне
4.3. Яку інформацію вказувати в оголошенні та вимогах до предмета закупівлі
4.4. Коли і як відповідати на звернення учасників
4.5. Які проблеми можливі на етапах перевірки пропозицій учасників, визначення переможця
та як їх врегулювати
4.6. Що врахувати, коли укладаєте договір та вносите до нього зміни
5. Придбаваємо на тендері
5.1. Що врахувати в умовах тендерної документації:
• кваліфікаційні критерії до учасників
• реалізація вимог статті 17 Закону
• інші умови тендерної документації
• забезпечення тендерної пропозиції/виконання договору
• проєкт договору
5.2. Коли ліпше оголошувати відкриті торги
5.3. Як комунікувати з учасниками під час подання тендерних пропозицій
5.4. Що треба знати під час розгляду пропозицій учасників:
• аномально низька ціна
• коли можна врахувати дозавантажені/виправлені документи/інформацію
• перерахунок ціни після аукціону
5.5. Що врахувати, коли визначаєте переможця процедури закупівлі:
• відхилення тендерних пропозицій
• відміна торгів чи визнання їх такими, що не відбулися
5.6. Як діяти під час оскарження:
• підготовка інформації для Органу оскарження
• виконання рішення органу оскарження
• оскарження рішення органу оскарження
5.7. Як укласти договір про закупівлю, щоб уникнути ризику визнання його нікчемним:
• перевірка документів переможця
• зміна умов договору під час/після підписання
• оприлюднення інформації в електронній системі закупівель
6. Застосовуємо переговорну процедуру
6.1. Коли можна застосувати переговорну процедуру закупівлі
6.2. Як підготувати обгрунтування
6.3. Коли та як вимагати документальне підтвердження щодо:
• кваліфікації учасників;
• реалізації положень статті 17 Закону;
• дозвільних документів учасників
6.4. Яку і коли інформацію оприлюднювати в електронній системі закупівель
7. Взаємодіємо з перевіряльниками
7.1. Як реагувати на звернення аудиторів під час моніторингу процедури закупівлі
7.2. Як діяти, якщо не згодні з порушеннями, зафіксованими у висновку про результати
моніторингу процедури закупівлі
7.3. Як діяти під час інших заходів контролю щодо закупівель
7.4. Яка відповідальність очікує за порушення законодавства в сфері закупівель
7.5. Як і коли звертатися за захистом до суду