DIGITAL MARKETING LECTORIUM
Лекторіум & нетворкінг для діджитал спеціалістів — тонни знань, лайфхаків і живого спілкування. Ділитися досвідом і кейсами з власної практики буде Ганна Ятель з Admixer Technologies, Анатолій Козловський з Планети Кіно і Дмитро Білаш з digital агентства Septa.
Після лекцій разом зі спікерами і учасниками йдемо до найближчого бару на пунш та спілкування.
Ганна Ятель, CMO в Admixer Technologies, організатор маркетингових походів в The Goort Kyiv.
Тема: Побудова маркетингових процесів на прикладі продуктових компаній.
— поговоримо, навіщо потрібні процеси у маркетингу і які проблеми вони вирішують (не лише операційні);
— які є підходи до побудови процесів і проблеми на кожному етапі впровадження: досвід Depositphotos і Admixer;
— кращі практики у побудові маркетингових процесів: інсайти з походів Goort Kyiv.
Анатолій Козловський, digital & communications lead в Планета Кіно.
Тема: Правила доброго тону в digital маркетингу.
— чому «обманювати» в digital більше не працює;
— як не викликати кров з очей креативами і чому це зекономить вам гроші;
— навіщо змушувати себе відмовлятися від складних рекламних інструментів, які всі так хвалять.
Дмитро Білаш, маркетолог і підприємець, co-founder digital агентства Septa і стартапа Captain Growth (AI з управління рекламою, був проданий за $3.75 млн глобальній adtech компаії Perion)
Тема: Як використовувати штучний інтелект у маркетингу?
— як працює Artificial Intelligence: міфи та реальність;
— як автоматизувати процеси за допомогою AI в маркетингу;
— підводні камені і головні помилки при розробці AI систем для маркетингу.
Для кого:
— маркетологів, які працюють у продуктових компаніях,
— підприємців, які самостійно просувають свій продукт,
— діджитал-аналітиків,
— контент-маркетологів,
— SMM-спеціалістів, які хочуть дослідити суміжну дисципліну,
— керівникам маркетинг-відділів інхаус.
У вартість квитка входять 3 лекції, кава та пунш.
РЕЄСТРАЦІЯ
На жаль, місця закінчились. Сподіваємось, це не порушило ваші плани.