Компанії в пошуках крутих спеціалістів, люди в пошуках роботи, а порозумітися їм допомагає HR. Відповідальна місія для однієї людини.

Проведення співбесід має безліч нюансів. Авжеж, об’єктивна оцінка досвіду, знань та навичок важлива, але не треба забувати й про свій внутрішній голос, коли формуєш команду.

27 листопада будемо детально розбиратися, що ж треба знати для гарної співбесіди та як серед безлічі кандидатів знайти того єдиного й неповторного.

Говоримо про таке:
✅ добре проведені HR-інтерв’ю та технічні інтерв’ю: що там спільного?
✅ критерії, за якими треба оцінювати кандидатів перед тим як презентувати їх рекрутерам
✅ скрипт проведення інтерв’ю, який зводить до мінімуму кількість «випадкових» та нерелевантних кандидатів
✅ схема, що допомагає ефективно оцінювати, наскільки кандидати відповідають вимогам компанії
✅ перелік конкретних питань для інтерв’ю і на що слід звертати увагу, коли отримуємо відповідь

Приходь, навчимо бачити в натовпі ідеальних кандидатів!
______________________________________________________
Спікер
Євгеній Гайдученко — Со-founder, COO у Don’t Panic Recruitment agency. 10+ років досвіду у продажах. 5 років досвіду на посаді рекрутер, 1 рік — Recruitment PM. Тренер, M.A. у NLP і просто гарна людина.
______________________________________________________
Де, коли, скільки?
Дата: 27 листопада
Час: 19:00
Початок реєстрації: 18:30
Тривалість: 90 хв з кавоперервою
______________________________________________________
Квитки
➡️ Ранні пташки: 250 грн
➡️ Сплячі сови: 300 грн