Оксана Венгровська — консультант з маркетингу мобільних додатків. Працює з девелоперами з різних країн, які розвивають мобільні ігри й додатки в категоріях «Lifestyle», «Food and Drinks», «Parenting», «Communications» та інші.Тривалий час працювала у сфері PR-менеджменту в українських та міжнародних компаніях: OLX, LG Electronics, Foxtrot. З 2017 року працювала на позиції маркетинг-лідера в компанії-стартапі, яка створювала й розвивала мобільні додатки для Android, де познайомилася з сферою ASO.

ASO — молодий напрямок мобільного маркетингу. Такий молодий, що ASO спеціалістом рівня advanced вважається людина з досвідом роботи біля 2 років. Це сфера для тих, хто любить вчитися, експериментувати і не боїться робити помилки. ASO — це ще й надзвичайно динамічна галузь. Будь-які зміни чи нововведення магазинів мобільних додатків (Google Play, App Store) напряму впливають на роботу менеджерів. ASO — це робота з масивом даним і багато аналізу. Але тут є місце й креативу, бо для кожного додатку потрібно створити гарну іконку, зрозумілі скріншоти, а в ідеалі — ще й відео зняти.

«ASO має справу з органічними завантаженнями. Іноді власники мобільних додатків досить скептично ставляться до цього напрямку, бо не вірять, що можна вирости сильно, якщо не вливати гроші в рекламу. Але коли розповідаєш, що зміна іконки може принести +30% завантажень, з’являється інтерес. Наступний етап — пояснити, чому робота не закінчується на ключових словах, до чого тут конверсія і чому якість продукту теж має значення».

Обговоримо:

— Чому ASO для App Store та Google Play — це зовсім різні речі;
— Що таке Keyword Optimization Cycle, як знайти правильні ключові слова, щоб піднятися в пошуку, і що робити, якщо ваші зусилля все одно не приносять результатів;
— Чи дійсно на позиції в пошуку Google Play та App Store впливають конверсія, кількість завантажень, рейтинги й відгуки, беклінки і т.д.;
— Звідки брати ідеї для A/B тестування і як часто слід експериментувати з мета-датою;
— Як зрозуміти, що не так з лістингом/сторінкою додатку? Практичний кейс.

Буде корисно: ASO менеджерам (або тим, хто хоче ними стати), відповідальним за просування мобільних додатків, власникам мобільних додатків та тим, хто планує створити мобільний продукт.

Мова виступу: українська.

Якщо вас цікавить лекція, але не виходить відвідати її особисто — приєднуйтесь до онлайн-трансляції. Ви зможете поставити питання спікерці, а після — переглянути відеозапис у будь-який зручний час.