Хей, гайс, маємо для вас подію цієї осені.
Вам теж починає здаватися, що в Коломиї, окрім розкопування доріг, нічого не відбувається, а всі цікаві люди або вибралися з міста, або ви вже всіх знаєте?
Ну то ми подбали про те, щоб збільшити ваше коло креативних знайомств, тому організовуємо захід “Коломия НЕтворкає”.
Авторкою цієї чудо-ідеї є засновниця креативної спільноти Креативна спільнота “Я МОЖУ” Liubov Styk
Вона захотіла відновити активність спільноти, але для початку познайомитися з вами офлайн.
Команда Space Up підхопила та доопрацювала ідею. Так і народилася мікроконференція для творчих, вільних, божевільних – “Коломия НЕтворкає”.

ЩО ЦЕ?
Передусім networking.
Наша команда дійшла висновку, що в Коломиї доволі багато креативних і нетипових постатей, але люди є різні і галузі, якими вони займаються, теж, тому всіх треба перезнайомити. Раптом у когось із вас народиться crazy ідея, яка підірве Коломию.
Але це ще не все, що ви отримаєте під час “Коломия НЕтворкає”.
В рамках мікроконференції “Коломия НЕтворкає” відбудуться ще й три тематичні тренінги, які дадуть вам мотивацію та поштовх створювати щось нове і нетипове, а ще відправити далеко і надовго свої страхи.

ТО ЩО ЗА ТРЕНІНГИ?
1) як не боятись зробити перший крок та як боротись із синдромом відкладеного життя.
2) основні принципи, які необхідні для створення власної справи, й основні проблеми, що можуть виникати під час цього процесу.
3) тренінг із розвитку себе як бренду, позиціонування себе на ринку, популяризація себе, як правильно продавати свої послуги для ефективного розвитку

Між воркшопами будете спілкуватися. І так познайомляться всі присутні.
Тут складно в результаті не витворити щось для Коломиї.

Отож реєструйтеся, поширюйте інформацію, запрошуйте друзів та очікуйте нової інформації щодо події року.
Уже незабаром ми познайомимо вас із спікерами, а зараз можемо тільки закинути невеличкий спойлер: вони бомбезні і мають для вас багато корисної інфи.
Якщо ви зареєструєтеся до 31 жовтня, ціна квитка для вас становитиме 150 грн, після – 200 грн.
За ці кошти ми покриваємо всі витрати конференції: трансфер спікерів, приміщення, кава-брейки і т.д.
Реєстрація ОБОВ’ЯЗКОВА: https://forms.gle/32iks859wWRiEose8