Лекція – ЕТИКА VS РЕКЛАМА
Юлія Солошенко — партнер агентства «Свои».
Новий чорний ХХІ століття — толерантність та етика. Не все можна рекламувати жіночим оголеним тілом, приниження інших людей не дасть вам плюсик в суспільстві, а викинута скоринка короваю на офіційному прийомі — нехтування чужими традиціями.
Дуже багато нових правил, які завжди треба тримати в голові. Як не потонути в трясовині сучасної етики та бути толерантним в комунікаціях — поговоримо на цій лекції.
Обговоримо:
— Азбуку толерантності: сексизм, ейджизм, расизм і інші -изми, про які варто знати;
— Як стати вільним і втопити себе в багнюці суспільного осуду: кейси;
— Фемвертайзинг, грінвошинг і що думає дитина, яку назвали найкращою мавпочкою в джунглях;
— Горизонт: куди ми йдемо і коли прибуття;
— Українські кейси.
Буде цікаво: всім, хто працює в комунікаціях, тим, хто переживає за свій бренд і всім іншим, хто хоче йти в ногу з часом.
Мова виступу: російська.
Notice: Object of class WP_Post could not be converted to int in /home/tart/zdd.com.ua/www/wp-content/themes/zdd/single-event.php on line 218