Щоб клієнт помітив вашу компанію та зацікавився пропозицією, недостатньо створити сайт чи сторінку в соціальній мережі. Одним із найкращих інструментів для залучення клієнтів є реклама.

Якщо б ви хотіли просувати свій продукт в соціальних мережах, запрошуємо на Інтенсив «Facebook & Instagram: механізми таргетингової реклами», який відбудеться 7 грудня у Business Hub.

На Інтенсиві розглянемо:
🔹 Функціонал рекламного кабінету для налаштування реклами в Facebook та Instagram: цілі кампаній, основні налаштування, можливості кабінету.
🔹 Види аудиторій та секрети вибору цільової групи
🔹 Формати реклами та види плейсментів. Конкретні приклади успішних кампаній.
🔹 Вартість реклами: як не злити бюджет. Оцінка ефективності рекламних кампаній.
🔸 Практична частина: налаштування реклами

🎓 Про спікера:
Zoya Lobod — співзасновниця digital-агенції Lobods. Серед клієнтів агенції ТАСКОМБАНК, Сушия – сучасна японська кухня, КредитМаркет, Bob Snail Равлик Боб, Pudracard та інші. Зоя входить до рейтингу топ-25 молодих підприємців України 2018 за версією MC Today.

🙋‍♂️ Інтенсив буде корисним для:
▪ спеціалістів, які бажають поглибити знання з таргетингу
▪ підприємців, які самостійно хочуть займатися рекламою свого продукту в Facebook/Instagram
▪ власників бізнесів, які хочуть розумітися, чим займаються їхні таргетологи
Учасників просимо взяти з собою ноутбук, аби спробувати налаштувати свою рекламну кампанію під час Інтенсиву.

Коли: 7 грудня, 12:00 – 17:00
Де: Business Hub, вул. Шота Руставелі, 12, Львів
Вартість: 400 грн. early bird / 500 грн. з 28 листопада / 600 грн. у день події
🎫 Квитки за посиланням: 2event.com/uk/events/1852583

Для безготівкової оплати: ibs@ppv.net.ua

Якщо ви не можете відвідати подію, але вже придбали квиток, заповніть форму за посиланням https://bit.ly/2XeJ5wz не пізніше, ніж за 24 години до початку події, і ми повернемо вам кошти.

Щоб бути завжди в курсі наших подій, підписуйтесь на сторінку Business Hub у Facebook та Instagram: instagram.com/businesshublviv.